Филми, подкрепени от студиото Neon, редовно печелят Кан и са номинирани за „Оскар“. Затова филмът „Анора“ е в центъра на вниманието при раздаването на следващите награди на Филмовата академия.
На 77-то издание на фестивала в Кан, беше обявено, че филмът на Шон Бейкър спечели „Златната палма“.
Три от последните четири носители на „Палмата“ бяха номинирани за най-добър филм, а всички те бяха разпространени от студио Neon. Сред тях е и „Анора“, което го позиционира на високо място.
Филмът на Бейкър разкрива историята на стриптийзьорка от Бруклин, която се омъжва за руски олигарх, представяйки вълнуваща комедийна обратна страна.
С уникалният си подход „Анора“ може да привлече вниманието за главната роля на Майки Мадисън и за сценария и режисурата на Бейкър.
Изненадващо в Кан журито раздели наградата за най-добра актриса на четири части, отличавайки главната женска роля в мюзикъла „Емилия Перес“.
Селена Гомес, част от екипа, вече има трофей от Кан, но има кампании и за други актриси като Зоуи Салданя и Карла София Гаскон.
Netflix е избрал „Емилия Перес“ и се очаква да допринесе стабилно за наградите, въпреки че трудно се определя жанра на филма.
„Добрини“ с Джеси Племънс спечели награда за най-добър актьор в Кан, но може да има затруднения да се откроява за „Оскар“.
„Субстанцията“ спечели награда за сценарий в Кан и може да се очаква да бъде високо оценен за голямата актьорска игра.
Филмът за Доналд Тръмп „The Apprentice“ с Джереми Стронг в ролята на Рой Кон може да срещне предизвикателства, но се надяват на успех.
„Мегаполис“ на Форд Копола може да се издигне в отделни категории като „Костюми“ и „Сценография“.
Статията е публикувана от Кайл Буканан в New York Times